سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بخشندگان را دوست می دارد؛ پس دوستشان بدارید و بخیلان را دشمن می دارد؛ پس دشمنشان بدارید [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :2
کل بازدید :33351
تعداد کل یاداشته ها : 13
103/1/28
6:43 ع

 

پشت صحنه فیلم ضد پیامبر اسلام  جزییاتی از این حمله فجیع و رفتار زشت آمریکایی

 

این روزها شاهد گسترش روز افزون موج بیداری اسلامی و قیام ضد استکباری ملت‌های مسلمان در سراسر جهان می‌باشیم و دشمن زبون و درمانده از عظمت این خیزش و حرکت انقلابی به اسلام‌ستیزی و مبارزه کورکورانه و به دور از ضوابط و قوانین انسانی و اخلاقی روی آورده است.

آمریکای جنایتکار با همراهی و همدستی رژیم صهیونیستی با تمسک به شیوه‌های سخیف و شنیع و با طراحی سناریوی ناشی از اسلام‌هراسی به اهانت به مقدسات مسلمانان جهان به ویژه جایگاه ربانی پیامبر اعظم(ص) روی آورده است.

اقدامات جسارت بار و توهین‌آمیز که باعث جریحه دار شدن احساسات عمومی و عواطف دینی و مذهبی مسلمانان گردیده، اولین بار نیست که رخ می‌دهد و این حرکت خزنده با انتشار کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی، خباثت کاریکاتوریست موهن دانمارکی،‌ قرآن سوزی کشیش آمریکایی آغاز و تداوم یافت و حلقه‌های این زنجیره با ساخت فیلم سراسر موهن و توهین آمیز به پیامبر اعظم تکمیل گردید.

استکبار جهانی و صهیونیسم جنایتکار به طور یقین از آماج اعتراض و مقابله میلیونها مسلمان جهان در امان نخواهد ماند و شعله‌های این آتش دامن ننگین آنان را فراخواهد گرفت و مطمئن باشند این حرکات مذبوحانه به تقویت و گسترش جنبش های عظیم انقلابی و اسلامی درسراسر جهان منجر خواهد شد.

علاوه بر آن ضرورت دارد مجامع جهانی و سازمانهای بین المللی به ویژه سازمان همکاری های اسلامی و اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی به وظیفه حساس و خطیر خود در این زمان و در اعتراض به اقدام موهن عمل کنند.

اینجانب  نیز مانند تمامی دلسوزان دین این بی شرمان دین ستیز را محکوم

نموده خواهان پیگیری سازمان های بین المللی وکنفرانس اسلامی جهت محکومیت

واعمال قانون نسبت به این بیشرمی را خواهانم تا عبرتی

برای دیگران شود

کلیج مدرس دانشگاه


91/6/29::: 12:22 ع
نظر()